Am I dead? Maybe.

Nej, jag lever. Jag lovar. I PROMISE. Sitter i sängen just nu, väntar på att klockan ska bli lite mer. P ska överraska mig idag. WHAAA. Jag är inte speciellt glad i överraskningar, men just denna gången känns det awesome. Jag ser helt enkelt bara fram emot en mysig kväll, bara vi två. Åh ja. Its gonna be awesome.

Eftersom det är mys planerat så blir det enkla kläder. En mycketmycket gammal tunika och mjuka leggins som ser ut som byxor. Skönt. Enda sminket jag har är läppglans och målade ögonbryn. Snäll mot min hy idag. Så här ser jag ut just nu.

Ha en jävla awesome kväll, you readers.


Ps. Det var produkter från elf i paketet jag hämtade ut för länge sedan. För dom som undrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback