Dag 2 av nyttiga Bam-resan.

Jag blir lite småyr då och då. Och så har jag haft lite huvudvärk, men utöver det så har jag faktiskt inte känt mig speciellt påverkad av att inte röka. Inatt dock. Fyfan vad jag var sockersugen och röksugen (tog ett knäckebröd istället och det hjälpte!). Det är en lång väg kvar, men varje lyckad timme känns som en maraton-vinst.

Idag har jag spenderat dagen i mitt rum
. Har packat upp allt och lagt det till rätta. Nu känns det mer som att jag bor här. Mysigt med mina saker. Nallen jag fick av mamma när jag var typ 11 eller 12 (ja. jag har en nalle! :D), mina böcker och mina ankor. Mina fina ankor. Imorgon blir det städning utav kök och badrum (Po tar vardagsrummet och hallen. Måste rensa ut kylen och städa den, så jävla vidrigt hahaha. Jag är på G, märker ni det?

Ni får bilder på rummet när jag har
dammsugat imorgon, jag lovar! Så här fin är min flagga på väggen! (Satte upp den så länge, vill ha den på andra sidan rummet sen. Fina fina Freddie.

Nej, nu blir det in i duschen se
n lite mat (kyckling idag igen. Har lite kvar!). Jag vill vara pigg när P kommer hem. Vi ses!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud vad jag saknar den flaggan, inget trevligt att titta på.

2011-01-07 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback