PEAR GIRL

Resan till Stockholm var smärtfri. Härligt (ibland kan det vara bra med bilåkande!). Det blev några öl igårkväll och sedan att sova brevid min pojke. Mysigt! Idag har jag packat upp massvis med kläder. Äntligen börjar det se ut som något i garderoberna. Ska visa bild på rummet när det ser mer vettigt ut (har fortfarande massor att packa upp. Mest böcker och så kvar dock). Eftermiddagen spenderade jag med P. Min fina P.

Vad jag gör nu? Tuggar på ett päron.
Mitt nyttiga liv har ju börjat idag. (nyårslöftena började gälla idag. Varför? En deal med en polare som kör liknande, vi peppar varandra). Ja. Päron alltså. Ingen läsk, nejnej. Det står vatten här. Jag har varit ett nervvrak på grund av många anledningar idag. Att jag inte rökt en enda cigg har påverkat det. Men jag har klarat det idag och jag ska klara det vartenda jävla dag resten av detta året. Sen kommer det nog automatiskt, tror ni inte?


Kommentarer
Postat av: Danni

haha, du kommer börja klättra på väggarna och slita av dig håret, men bara du genomgår den processen från rökare till icke-rökare så blir det nog bättre med tiden. lycka till =D

2011-01-03 @ 23:45:16
URL: http://dannilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback