BAM & BUU!

 

x Att våren är här! WOHOP. Ja. Jag menar det. Jag och precis alla andra gillar det. Varför? För att det innebär värme, ljusare på morgonar och kvällar. AWE to the SOME!

 

x Gult, orange och korall. Tre heta färger i vår. Vill byta ut (nåja. förstora, utveckla, lägga till snarare) hela min garderob och bara kasta in dessa färgerna när det gäller toppar och klänningar. Och nagellack såklart. ALLTID nagellack.

 

x C-vitamin (kosttillskott) i brustabletter. Gott OCH nyttigt. Hur ofta händer det liksom!? Älskart. Blir piggare av det, på riktigt.

 

 

 

x Grus! Det som göms i snö kommer fram i tö, eller hur är det man brukar säga? Precis så är det just nu. Halkar man inte på de sista isfläckarna som gömmer sig på vägarna så ramlar man på grund av alla de ton grus som ligger överallt. Icke nice.

 

x Sår kring naglarna. Jag slutade bita på naglarna för ett par år sedan och är ganska bra på att hålla tänderna borta, men jag är desto mindre bra på att inte riva av torr hud kring nagelbanden. Det svider och ser för jävligt ut.

 

x Jag är inte miljonär. Det talar för sig själv. eller hur?   = SUCKS!!!


Kommentarer
Postat av: Carina, ^^

Hur mår du då? :D

2011-03-27 @ 22:07:38
URL: http://lillastar.blogg.se/
Postat av: Carmen

gud vad du skrämdes med den komntater :D min mormor kallar dig för bam hahah :D

2011-03-27 @ 22:09:05
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback