LIST THE THINGS LIFE IS ABOUT

Jag har insett att min senaste kyss… var med mannen jag vill leva mitt liv med!

Jag lyssnar på… Raindrops keep falling on my head - B.J. Thomas

Jag mår bäst när jag… är med min mammi och bror!

Stockholms bästa stadsdel är… kan inte välja! Hela denna staden är amazing. (Ps. Skulle inte våga säga ändå, P skulle bara ha sagt att jag hade fel! :)

Jag pratar… fortfarande skånska! WIN!

Jag älskar/tycker om… Malmö. Snacka om hemlängtan. Snart så!

Min bästa vän(ner) är… My, Johanna, P och Helena! Tre av dom bor åt helvete...

Min första riktiga kyss… var för hundra år sedan.

Jag avskyr när folk frågar… om jag är från skåne. No shiet!?

Kärlek är… allt som känns bra och man mår bra av! Sommar, partner, familj osv.

Någonstans, tänker någon… på mig. Absolut!

Jag kommer alltid att vara… temperamentsfull.

Jag är hemligt förälskad i… Freddie Mercury. Fast ifs. Det är inte speciellt hemligt.

Sist jag grät var… imorse när jag vaknade. Bad dream. REALLY BAD DREAM. Relaterad till verkligheten då.

Min mobiltelefon är… inte lika mycket använd som förut!

När jag vaknar på morgonen… är jag ALLTID kissignödig. Kvittar hur många gånger jag varit uppe och kissat på natten!

Innan jag går och lägger mig… så blir jag rädd för att jag ska få svårt att sova igen.

Just nu tänker jag på… att jag borde skruva upp musiken i hörlurarna. P's snarkningar hörs igenom.

Bebisar är… dvärgar som till slut växer upp.

Homosexuella är… fan inte speciella någonstans! :)

Blondinbella är… awesome.

Ikväll ska jag… antagligen träffa P's kompisar.

I morgon kommer jag… att undra var fan helgen tog vägen.

Jag vill verkligen… få massage. Min rygg/mina axlar gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback