Melodifestivalen

Jag och P har spenderat de senaste timmarna framför TV-rutan. Melodifestival-finalen, yesyes. Inget festande, dansande och skrikande idag inte. Idag blev det pensionärsmys på hög nivå. I like. Just nu sitter jag med blonderinscreme i håret. Ser ut som en riktig idiot, faktiskt. VITT skare bli!

Så. Vad tyckte ni om vinnaren Eric Saade då? Personligen så tycker jag att bidraget är ganska bra, och sen så är han jävligt snygg också! Annars tyckte jag att startfältet i finalen var jävligt starkt överlag! Spring för livet var helt underbar, men tyvärr ingen låt som skulle funkat i Eurovision tror jag. The moniker hoppades jag på, men både Danny, Eric och Sanna Nielsen fick gärna vinna för mig. Som sagt, bra startfält!

Nu ska jag in och pussa på min pojke, sen blir det att duscha ur cremen. Vill ju inte tappa håret! :D

Bild: Aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: marie

Jaa det var otroligt bra artister med idag!!

2011-03-13 @ 01:43:28
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: Josefine

tycker du att rätt låt vann? :D

2011-03-13 @ 13:58:33
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback