Tips: Tangled

Tangled, aka Trassel, blev min och P's kvällsunderhållning för ett par dagar sen. Det är så himla mysigt att titta på film, både tillsammans och med någon. Verkligen omtyckt av mig! Denna gången blev det som sagt tillsammans och vi hoppade ner i sängen för att se den tecknade disney-filmen.

Jag måste säga att den var riktigt rolig, faktiskt. Gjord väldigt bra och humor på en lagom nivå. Vissa gånger skrattade man verkligen rakt ut och hade svårt att sluta, andra gånger log man mer. Det kändes inte som att dom hade försökt för mycket, helt enkelt.

Innan jag såg filmen så var jag lite rädd för att det skulle vara en dålig make-over på den gamla Rapunzel-sagan - men icke. Jag blev verkligen positivt överraskad. En mysig film, även för oss stora.

Ps. Hästen är bäst! Vill ha honom på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback