Mail från af Sillén

Jag fick mail från Edward af Sillén - snubben som kommenterar ESC - aka Sveriges roligaste man. Utan honom så skulle jag verkligen inte kollat på Eurovision song contest och utan honom så skulle jag varit down down down nu.

Det har varit (och är fortfarande) ett par jobbiga veckor. De jobbigaste i mitt liv antagligen. Men jag fick ett underbart, fint och uppryckande mail från Edward av Sillén (bara namnet är ju helt galet bra!!) sedan jag mailade under ESC med lite frågor. Jag log och nu mår jag lite bättre än jag har gjort på länge. Tack Edward! Det behövde jag.

Kommentarer
Postat av: Danni

jobbigaste veckorna i ditt liv? oj, vad har hänt? ;o

2011-05-19 @ 21:28:18
URL: http://dannilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback